Header Ads

ADUT PARTIZANA Janković: Dugo nismo izgubili derbi, neka se oni zapitaju

Marko JankovićFoto: Aleksandar Dimitrijević / RAS Srbija

Krilni napadač Partizana Marko Janković podsetio je pred 157. večiti derbi (subota, 18.30) kako dugo nisu poraženi od Crvene zvezde.

Crno-beli gostuju večitom rivalu na stadionu "Rajko Mitić" na startu plej-ofa Superlige sa namerom da smanje zaostatak od šest bodova.

Marko JankovićFoto: M. Cvetković / RAS Srbija
Marko Janković

- Na nama je da dobijemo sve do kraja, a na njima je da li će da kiksnu. Svi znamo kakva nas utakmica čeka i nadam se pozitivnom rezultatu. Sve je pod kontrolom, atmosfera je super - kaže Janković.

Ofanzivni vezista Partizana ističe da ne osećaju pritisak, a Zvezda nije slavila na poslednjih sedam derbija (šest prvenstvenih i jedan u Kupu), još od februara 2016.

- Treba mirno da uđemo u utakmicu i damo sve od sebe, a rezultat će doći sam po sebi. Dugo od kada sam tu nismo izgubili derbi i oni bi trebalo malo da se zapitaju.

Po prema njegovim rečima, Partizan se nada tituli sve dok je matematički u igri i istakao je da priželjkuje da se ponovi prošla sezona.

- To su utakmice zbog kojih se igra fudbal, kada se stvaraju junaci. Spreman se kao i za svaku. Bitno mi je da odradim najbolje moguće šta trener Đukić traži od mene - naglasio je i dodao da ne razmišlja da li će mu predstojeći derbi biti poslednji.

- Svestan sam da će biti dosta skauta, ali ću o odlasku razmišljati na kraju sezone - završio je Janković.

Sve na jednom mestu

(Stefan Matović)

Izvor: Blic.rs
Омогућава Blogger.