Header Ads

DIRNULI GA U SRCE Omić: Zvezdini navijači su najbolji u Evropi! /VIDEO/

KK Crvena zvezda, KK BudućnostFoto: A. Dimitrijević / RAS Srbija

Junak Zvezdine pobede nad Budućnošću (69:59) u drugom meču ABA finala, Alen Omić, imao je samo reči hvale za navijače crveno-belih.

blictv_rs/main

0

imasdk

1

0

https://pubads.g.doubleclick.net/gampad/ads?sz=1x1|400x300|640x480&iu=/161634325/Blic_Desktop/Blic_Video_ROS_Safe/VIDEO_Safe&cust_params=kwrds%3D%TAGS%&impl=s&gdfp_req=1&env=vp&output=vast&unviewed_position_start=1&vpos=preroll

Upitan "Da li sada bolje raspoloženje?", imajući u vidu da je 24 sata ranije podgorički tim trijumfovao u Beogradu i privremeno poveo sa 1-0, Omić je odgovorio isprva koristeći samo jednu reč:

- Malo! (smeh). Ali, treba izaći iz dvorane i zaboraviti ovo, jer znamo šta smo napravili u ponedeljak. Treba ići dole (u Crnu Goru) i boriti se do kraja. Tamo se treba isključiti, koncentrisati se na našu igru.

Nije prošlo dugo, a on se osvrnuo na "delije" koje su ga ovacijama ispratile sa parketa:

- Od prvog dana, kada sam došao tu, znam da su Zvezdini navijači najbolji u Evropi. Znam vrlo dobro koliko nam znače na svakoj utakmici, jer igramo mnogo lakše kada su tu. To je tako iz mog ugla, a verujem da je tako i celoj ekipi - oni su stvarno šesti igrač na parketu. Što se tiče skandiranja mog imena... Lepo je to čuti - skromno je rekao junak crveno-belih.

Omić slavi na parketu PioniraFoto: A. Dimitrijević / RAS Srbija
Omić slavi na parketu Pionira

Naglasio je i važnost činjenice da će iskusni Pero Antić biti u timu na predstojećem gostovanju:

- Znači mi puno. Kad smo svi tu, mnogo je lakše, jer znamo da jedan ili dva igrača ne mogu doneti pobedu u Podgorici. Eto, kad smo već kod iskusnih košarkaša, u poslednjih 4-5 dana šutiram sa Kešeljom u paru (smeh). Govori mi 'tako je, brate, sad ovo!'. To mi znači, iskusan je igrač.

Kada sam u finišu pogodio koš Budućnosti, bacio sam se na parket i... Ništa mi nije prolazilo kroz glavu tada, osim da nam treba što veća razlika

Alen Omić

Omiću, međutim, pažnju podjednako privlače i uočeni kvaliteti Podgoričana, pa ističe i šta je važno za trijumf Zvezde u ovoj seriji:

- Energija. Detalji. Treba se fokusirati na naše penale, a na njihov skok i tranziciju. Igraju baš brzo, teško ih je pohvatati, pa ćemo na to obratiti dodatnu pažnju. Iskreno, ne treba previše razmišljati o onome što je bilo, u prvoj i drugoj utakmici, ili o tri poraza u ligaškom delu nadmetanja, ne treba nikada misliti previše o jučerašnjim problemima, već samo o onome što sledi danas. Treba razmišljati pozitivno. Takav sam i bio čim sam u ponedeljak napustio halu. U utorak sam ustao, imao dobar osećaj da ćemo pobediti i, eto - zaključio je Alen Omić uz osmeh.

Sve na jednom mestu

(Jelena Medić)

Izvor: Blic.rs
Омогућава Blogger.