Header Ads

Zdjelar: Pobedio sam Zvezdu dva puta kao igrač OFK Beograda, derbi odlučuje titulu

Saša ZdjelarFoto: FK Partizan / Promo

Vezista Partizana Saša Zdjelar očekuje specifičnu atmosferu u 157. večitom derbiju, koji se igra u subotu (18.30) na stadionu "Rajko Mitić".

Zdjelar je u Humsku došao na pozajmicu iz Olimpijakosa, čiji su navijači u bratskim odnosima sa Zvezdinim.

- Čuo sam da dolaze i navijači Olimpijakosa, mislim da neću biti njihova meta - kaže vezista Partizana.

Foto: A. Dimitrijević / RAS Srbija

Veruje da će duel sa večitim rivalom u dobroj meri odrediti šampionsku trku. Zvezda je lider Superlige i na startu plej-ofa ima šest bodova više od crno-belih.

- Mi se za svaku utakmicu pripremamo isto, daćemo sve od sebe da pobedimo. Velika je to utakmica, svaki derbi nosi nešto novo. Ovaj konkretno odlučuje titulu. Očekujem dobar meč, adrenalin je prisutan. Biće pun stadion. Što se tiče iskustava sa Zvezdom, pobedio sam je dva puta u Kupu dok sam igrao za OFK Beograd, tako da donekle znam kako se igra sa njom. Bez ozbira na sve, ne osećam pritisak - kaže Zdjelar.

Sve na jednom mestu

(Stefan Matović)

Izvor: Blic.rs
Омогућава Blogger.