Header Ads

LEGENDA BAJERNA OŠTRA Levandovski razmišlja "ja, ja i samo ja"

Mats Humels, Robert LevandovskiFoto: Tanjug/AP

Legendarni defanzivac Bajerna i nekadašnji reprezentativac Nemačke, Paul Brajtner, oštro je iskritikovao ponašanje trenutno najveće fudbalske zvezde ovog kluba, 29-godišnjeg Roberta Levandovskog.

Slavnom Nemcu se nije dopao odnos Levandovskog prema saigračima:

- I ove godine dogodilo se nešto slično kao i prošle, žalio se da ga njegove timske kolege ne dovode u šanse. To se ne radi tako i to pokazuje da Levandovski ne misli na tim, nego samo "ja, ja i ja". I klub i cela ekipa treba da se zapitaju da li žele da imaju takvu osobu u svlačionici - bio je oštar 66-godišnjak.

Robert LevandovskiFoto: EMILIO NARANJO / EPA;
Robert Levandovski

Živa legenda smatra da bi Bajern bolje odigrao obe utakmice u polufinalu Lige šampiona, protiv Real Madrida, da Levandovski nije bio u timu:

- Ekipa je očekivala da on da svoj doprinos u jednoj tako teškoj utakmici, a ne samo u Bundesligi. Igrač koji veruje da je poput Kristijana Ronalda, mora to da dokaže i na terenu. On to ne radi - rekao je bivši fudbalski reprezentativac i strelac gola protiv Holandije u finale Svetskog prvenstva 1974.

U poslednje vreme se sve češće šire glasine o odlasku poljskog fudbalera iz Minhena, a očigledno je da ni legende ovoga kluba nisu zadovoljne njegovim dosadašnjih učinkom.

Sve na jednom mestu

(Ruža Hinić)

Izvor: Blic.rs
Омогућава Blogger.