Header Ads

Džajić: Partizan je veliki rival, idemo MAKSIMALNO

Dragan DžajićFoto: Tanjug/AP

Počasni predsednik Crvene zvezde Dragan Džajić očekuje pobedu Crvene zvezde u 158. “večitom derbiju”.

- Derbi je derbi. Utakmica će biti neizvesna. U javnosti vlada mišljenje da je Zvezda apsolutni favorit. Ipak, mi ćemo ući maksimalno u ovaj duel, jer je Partizan veliki rival. Očekujem našu pobedu - rekao je Džajić.

"NADAM SE DA ĆE IGRAČI BITI MANJE UVIĐAJNI" Predsednik Partizana jasan pred "večiti derbi"

Ove nedelje od 19 sati igra se 158. večiti derbi između Partizana i Crvene zvezde na satdionu u Humskoj. Predsednik crno-belih Milorad Vučelić rekao je pred sam start duel šta očekuje od ove utakmice.

Treća Zvezdina zvezda i tvorac ekipe koja je u Bariju 1991. godine postala prvak Evrope smatra da u ekipi nema umora, bez obzira na obaveze u Ligi šampiona.

- Možemo da pravimo rotacije. Trener Milojević ima veliki broj igrača, tako da nema umora - kaže Džajić.

Predsednik Partizana Milorad Vučelić rekao je da će crno-beli "lepo ugostiti upravu Zvezde, ali da se nada da će igrači biti manje uviđajni".

PROČITAJTE I...

- On je kratko u fudbalu, pa mora tako da priča, ja sam mnogo duže, pregurao sam preko 100 derbija - zaključio je Džajić.

(Č. V.)

Izvor: Blic.rs
Омогућава Blogger.