Header Ads

RAVANELI NAPUSTIO ARSENAL "Ovo profesionalan klub!?"

Fabricio RavaneliFoto: Blicsport.rs / RAS Srbija

NekadaĆĄnji italijanski golgeter, sada fudbalski trener Fabricio Ravaneli (49) napustio je kormilo ukrajinskog Arsenala iz Kijeva i to posle samo devet utakmica.

"Stigao sam sa mnogo entuzijazma, ali morao sam da se suočim sa takvom realnoơću, da je to em bilo veoma komplikovano za rad, em je sada dostiglo kritičan nivo. PoteĆĄkoće su me uvek motivisale u ĆŸivotu, no rezultati ovoga puta nisu doĆĄli iako su se trudili i ljudi iz stručnog ĆĄtaba i sami igrači. Predsednika kluba sam sreo samo jednom. Nikada nije doĆĄao na trening, pa verovatno i ne zna u kakvoj smo situaciji. Klub nije ni izbliza organizovan, a nije ni profesionalan. Igrači su mi dolazili svakog dana i ĆŸalili se da nisu primili plate", rekao je Ravaneli posle poraza od Olimpika iz Donjecka sa 1:3.

Fabricio RavaneliFoto: Dimitrije Goll / Tanjug
Fabricio Ravaneli

Tokom njegovog boravka na čelu stručnog ơtaba, Arsenal iz Kijeva je sedam puta izgubio u devet pomenutih utakmica, te je trenutno poslednji u ukrajinskoj Premijer ligi koja ima 12 klubova.

Sve na jednom mestu

(Darko Nikolić)

Izvor: Blic.rs
ĐžĐŒĐŸĐłŃƒŃ›Đ°ĐČĐ° Blogger.