Header Ads

HEROJ KRISTAL PALASA Milivojević: Dve noći nisam spavao posle Sitija, ali sada sam presrećan

Foto: Tanjug/AP Luka Milivojević

Milivojević je pred Novu godinu propustio da nanese poraz lideru engleskog prvenstva, a onda je dva dana kasnije na "Sent Meriju" u finišu postigao fanatastičan pogodak za 2:1 i odveo ekipu van opasne zone.

- Moram da biti iskren, dve noći nisam spavao. Teško je kada promašiš u poslednjem minutu penal, posebno kada je rival Mančester siti i to na našem stadionu. Hvala Bogu da sam postigao gol na sledećoj utakmici i doprineo pobedi, presrećan sam. Sada bolje spavam - rekao je Milivojević, a prenosi “Standard Ivning”.

Foto: Tanjug/AP Luka Milivojević

Bivši vezista Rada, Crvene zvezde, Anderlehta i Olimpijakosa pre duela sa "građanima" iskoristio je svih pet kaznenih udaraca za Kristal Palas, ali mu je šesti odbranio Ederson.

- Moram da se zahvalim saigračima, dali su mi veliku podršku, niko mi ništa loše nije rekao. Dao sam pet penala, jedan promašio i to zato što sam promenio odluku kod izvođenja. Nisam osećao pritisak, samo sam hteo da šutiram po sredini i to sam uradio loše – prisetio se Milivojević.

On je priznao da mu nije bilo lako da već na sledećem meču zaboravi promašaj sa "bele tačke".

- Jako smo želeli tri boda. Ponosan sam što smo ih ostvarili na teškom gostovanju, pokazali smo karakter - zaključio je Milivojević.

(Tanjug)

Izvor: Blic.rs
Омогућава Blogger.