Header Ads

POSLE PORAZA U KATARU Troicki ljut na sebe: Poklonio sam Beretiniju pobedu

Foto: RAS Srbija

Redom su u utorak posle podne gubili svi srpski teniseri na Katar openu. “Nogu” je povukao Nenad Zimonjić, Filip Krajinović je bio povređen, pa je jedva završio meč, a onda je sasvim neočekivano od kvalifikanta zaustavljen i Viktor Troicki.

Iako je izgubio, iako mu je bilo teško, Viktor je pravi profesionalac, pa je posle meča, stao pred srpske izveštače i bio brutalno iskren, kao i uvek.

“Veoma sam razočaran! Nisam bio opušten, nisam imao samopouzdanja, tačno je da sam dobro trenirao prethodnih nedelja, ali treninzi i takmičarski mečevi nisu isto. Nisam uopšte dobro odigrao i mislim da sam mu poklonio ovu pobedu”, kazao je Troicki za Blicsport.

Sigurno ima i nečega pozitivnog?

Foto: Christophe Petit Tesson / EPA; Viktor Troicki

“Ima nekih stvari koje su bile dobre, ali moram mnogo bolje ako mislim da poboljšam rang. Nisam smeo ovako da igram, morao sam da budem dosta bolji u taj-brejku. Na njegovoj strani je sigurno i to što je već odigrao tri meča u kvalifikacijama, navikao se na teren, a meni je ovo bio prvi duel. To jesu neke olakšice, ali definitivno sam mogao i morao bolje.”

Fizički se, tvrdi, dobro osećao.

“Dobro sam se fizički pripremio tako da nisam imao nikakvih problema što se toga tiče. Ali eto, sada je gotovo, ostaje mi da izvučem pouke i nastavim dalje. “

To dalje, znači:

“Idem u Sidnej. Dva puta sam već osvajao taj turnir. Dobra stvar je što ću ranije da stignem, pa ću da se aklimatizujem! Videćemo kako će biti ove godine tamo.”

(Jelena Medić)

Izvor: Blic Tenis
Омогућава Blogger.