Header Ads

STRATEG MEGE Dejan Milojević otkrio za Blicsport: Biću pomoćni trener u NBA ligi

Foto: A. Dimitrijević / RAS Srbija Dejan Milojević

Sa Dejanom Milojevićem je uživanje razgovarati. Pozitivan, a što se tiče posla - ajkula. Mladi stručnjak je turbina fabrike za proizvodnju i izvoz u Ameriku, što mali klub ipak čini da bude mega - kako mu i ime kaže.

Kao trener ste šest godina na klupi Mege, ranije ste radili dve kao pomoćnik. Da li je konačno došao red na iskorak u karijeri?

- Da se razumemo, sve što se dešava sa mnom je jasno isplanirano. Moj sledeći korak će biti NBA liga. Imam stvarno dobru saradnju sa tamošnjim klubovima, išao sam u nekoliko navrata na Letnju ligu. I sada planiram da se otisnem u SAD, ovog puta idem u Hjuston. Dakle, verujem da će moj naredni potez da bude posao pomoćnog trenera u jednom od NBA klubova - otkriva Milojević za Blicsport.

Mega Bemaks već se ozbiljno pozicionirala kao sredina iz koje stiže štof za najjaču košarkašku ligu na planeti?

- Tu nema dileme. Evo i ove sezone smo prebacili očekivanja po tom pitanju. Imali smo tri draftovana igrača, što je fenomenalno, zar ne?

Na izmaku je 2017, kakva je ocena košarkaške godine u Srbiji?

- Smatram da je godina bila jako dobra. Iako je naša reprezentacija mogla da bude čak i šampion Evrope, srebrna medalja je izuzetan uspeh. Očekujem i da se kvalifikujemo na Svetsko prvenstvo. Svake godine smo uradili ponešto zapaženo, ne vidim zašto ne bi bilo tako i u 2018.

Foto: A. Dimitrijević / RAS Srbija Dejan Milojević

Partizan, vaš klub iz igračkih dana, prolazi kroz teške trenutke?

- Najiskrenije se nadam da će Partizan konačno da se konsoliduje i da postane stabilan. Verujem da ima snage, a mom velikom prijatelju i novom treneru crno-belih Nenadu Čanku želim sve najbolje i da bude uspešan.

Crvena zvezda je imala odličnu sezonu u Evroligi?

- Crveno-beli su u tekućoj sezoni promenili dosta igrača, ali opet imaju kvalitetnu ekipu i prvi su favorit za osvajanje ABA lige. Pokazali su da i u Evropi mogu da se uspešno nose sa velikim timovima, što govori da imaju sistem koji daje rezultate.

Kakvi su planovi Mege?

- Moja ekipa prvenstveno ima za cilj razvoj igrača. Očekujem i da ćemo da pobedimo što više utakmica i da budemo konkurentni u ligi. Trenutno ne stojimo dobro, ali odlično treniramo i rezultati će doći - zaključio je Milojević.

Foto: Nenad Vuruna/Igokea / RAS Srbija Detalj sa meča Igokea - Mega Bemaks

Ja sam veliko dete

Gotovo svaki put kada se čujemo sa Milojevićem, na pitanje šta se radi, odgovor je uvek isti:

- Evo igram igrice. „Kol of djuti“ i PES. One me relaksiraju. Ja sam u stvari veliko dete - uz osmeh kaže Dejan.

(Veljko Ivanović)

Izvor: Blic.rs
Омогућава Blogger.