Header Ads

TRANSFERI UŽIVO Sergej zbunio Evropu, Čelsi spremio milione za pojačanje iz Zvezde

Foto: Aleksandar Dimitrijević / RAS Srbija Sergej Milinković Savić

10.03 - Da li će Ričmond Boaći zaigrati za Čelsi od ove zime? Vrlo moguće. O tome smo vam već pisali u utorak, a ove srede britanski mediji javljaju da su skauti londonskog kluba dvaput imali zadatak da prate igre Zvezdinog špica, oba puta protiv Arsenala u Ligi Evrope. Ostrvski mediji, međutim, imaju različite informacije o tome koliko su "plavci" voljni da plate za napadača beogradskih crveno-belih, a vesti o ponudi variraju od 2,5 miliona evra do osam miliona. Pregovori dva kluba bi, prema tim izvorima, uskoro trebalo da počnu.

Foto: D. Milenković / RAS Srbija Ričmond Boaći

10.02 - Mančester junajted za Sergeja Milinković-Savića nudi 108 miliona, a Pari Sen Žermen, prema pisanju italijanskih medija, čak 170. Ipak, srpski reprezentativac, član Lacija, ne razmišlja o tim nestvarnim ponudama, što zbunuje priličan broj evropskih medija.

"Ja sam koncentirsan samo na Lacio. Ove sezone se Serija A jako popravila, Italija i dalje ima klubove i u Ligi šampiona i u Ligi Evrope, a mi smo u našoj ekipi potpuno posvećeni borbi za jednu od prve četiri pozicije, jer nam ona donosi Ligu šampiona naredne sezone. To je, stvarno, veliki izazov. Ne razmišljam o napuštanju Lacija, jer sam trenutno veoma srećan u Rimu. Mnogo mi i znači što mi je brat Vanja blizu, bodrimo jedan drugog, tako i napredujemo. Igramo u jednoj od najjačih liga u Evropi i ponosni smo jedan na drugog", prenosi britanski Metro Sergejeve reči.

Foto: ALESSANDRO DI MEO / EPA; Sergej Milinković-Savić

10.01 - Prvi dan zimskog prelaznog roka je počeo svetskim rekordom kada se radi o novcu izdvojenom za jednog defanzivca, a kako je potekao jučerašnji dan u zimskom prelaznom roku podsetite se - OVDE.

10.00 - Dobar dan i dobrodošli na Bllicsportov blog uživo posvećen fudbalskim transferima!

(Darko Nikolić)

Izvor: Blic.rs
Омогућава Blogger.