Header Ads

U ODLIČNOJ FORMI Marko Stevović osvojio tri medalje u tri dana na državnom šampionatu

Marko StevovićFoto: M. Stevović / Promo

Sa Olimpijskih igara pravo na pobednički podijum državnog prvenstva! Skijaš Marko Stevović potvrdio je odličnu formu osvajanjem čak tri odličja na nacionalnom šampionatu održanog prethodnih dana na Staroj Planini i dokazao epitet jednog od naših najboljih skijaša.

Marko Stevović je osvojio dva zlata i srebro na državnom prvenstvuFoto: M. Stevović / Promo
Marko Stevović je osvojio dva zlata i srebro na državnom prvenstvu

Stevović je bio prvi u alpskoj kombinaciji u domaćoj i međunarodnoj konkurenciji (1:36.42) postigavši najbolje vreme staze, osvojio je srebrnu medalju i u disciplini Super G (52.06), a poslednjeg dana takmičenja ponovo je uzeo zlato, u veleslalomu, na FIS trci (2:02.25).

- Ciljao sam titulu i prezadovoljan sam što sam u tome i uspeo. Konkurencija je bila jaka, i to je razlog više da budem ponosan na sve što sam ostvario na stazi. Tri medalje za tri dana mi daju snagu i za nastavak takmičenja, pre svega za Kopaonik, gde će biti održan državni šampionat u slalomu i veleslalomu. Doduše, fokus mi je do sada bio na brzim disciplinama, ali verujem da ću i tamo biti konkurentan - rekao je Stevović.

Sve na jednom mestu

(B. O.)

Izvor: Blic.rs
Омогућава Blogger.