Header Ads

EMOCIJE JAČE OD SVEGA Lalatović: Voleo bih da me deca nadmaše u dresu Zvezde

Nenad LalatovićFoto: Goran Srdanov / RAS Srbija

Fudbaleri Čukaričkog doživeli su poraz od Crvene zvezde kao gosti sa 3:0 u trećem kolu plej-ofa Superlige, i predstoji im borba za Evropu, a trener "brđana" Nenad Lalatović nije imao šta da zameri igračima.

Nenad LalatovićFoto: Goran Srdanov / RAS Srbija
Nenad Lalatović

"Moj tim je odigrao odlično 60 minuta, oni su nam dali gol iz prve šanse. Posle smo zaradili i crveni karton, na Marakani je teško igrati kada se to desi. Dali su dva lepa pogotka. Adžić iz slobodonog udarca i Radonjića čiji je gol prava masjtorija", rekao je Lalatović.

Nada se da će u naredna dva meča doći do bitnih trijumfa, takođe veruje da će suđenje biti fer.

"Mi naredna dva duela igramo kod kuće i tu ćemo da pokažemo ko smo i šta smo. Uz koretkno suđenje favoriti smo", naveo je bivši igrač Crvene zvezde.

On se na ovom susretu pojavio u društvu sinova Vanje i Marka, koji su nosili Zvezdine dresove sa brojem 20.

"Najviše bi voleo da igraju u Zvezdi i da budu bolji nego što sam ja bio. Doveo sam ih da vide koliko je ovo veliki klub", poručio je trener Čukaričkog u svom stilu.

Sve na jednom mestu

(Veljko Ivanović)

Izvor: Blic.rs
Омогућава Blogger.