Header Ads

JUNAK PARTIZANA Đorđe Ivanović srećan zbog golova, a žali zbog jedne stvari

FK Partizan, FK Radnički NišFoto: Aleksandar Dimitrijević / RAS Srbija

Fudbaleri Partizana savladali su Radnički sa 3:1 u trećem kolu plej-ofa Superlige, a najbolju utakmicu po dolasku u crno-beli tabor odigrao je Đorđe Ivanović koji je postigao dva gola i asistirao kod trećeg.

"Preserećan sam, osećam se fenomenalno, drago mi je i nadam se da će ekipa pobeđivati", rekao je Ivanović.

Foto: Aleksandar Dimitrijević / RAS Srbija

Kako vreme prolazi počeo je da pruža sve bolje partije, ali po Partizan kasno, bar kada je prvenstvo u pitanju.

"Trebalo je da prođe vreme da se priviknem, jedna, dve dobre utakmice i raste samopouzdanje. Dao sam dva gola, neće me het-trik ove sezone, a bio sam blizu i u Spartaku", naveo je napadač crno-belih.

Stigle su i čestitke od prijatelja.

"Drugovi su mi već prvi čestitali i drago mi je što su se setili", poručio je Ivanović.

Sve na jednom mestu

(Veljko Ivanović)

Izvor: Blic.rs
Омогућава Blogger.