Header Ads

OTKRIO ŠKAKLJIVE DETALJE Murinjo: Ne mogu više da ćutim, nisam ja pustio Salaha iz Čelsija, klub je tako hteo /FOTO/ /VIDEO/

Žoze MurinjoFoto: Reuters

Menadžer Mančester Junajteda Žoze Murinjo istakao je da nije on doneo odluku da Mohamed Salah napusti Čelsi, već klub sa "Stamford Bridža".

Egipćanin je upravo na insistiranje Murinja stigao u London u januaru 2014, ali nije uspeo da se nametne, pa je preko Fiorentine i Rome stigao u Liverpul gde ove sezone igra u životnoj formi.

- Ne mogu da ćutim na laži, nisam ja pustio Salaha, već ga doveo u klub. Slao sam ga na pozajmice jer nije bio fizički i mentalno jak za Premijer ligu, hteo sam da ojača - rekao je Murinjo.

On je objasnio da je u tom trenutku imao mnogo spremnije fudbalere poput Edena Azara i Vilijana.

- Čujem da se priča da je Čelsi izgubio Salaha zbog mene, ali nije istina. Kasnije su odlučili da ga prodaju Romi - dodao je portugalski stručnjak, uz konstataciju da mu je drago što se Salah dokazao.

Salah je samo jednu sezonu nosio dres "plavaca", bio je dve godine na pozajmicama u Fiorentini i Romi, potom su ga Rimljani otkupili, da bi letos stigao u Liverpul i "eksplodirao" kao verovatni kandidat za ovogodišnju nagradu "Zlatna lopta".

Sve na jednom mestu

(B. O.)

Izvor: Blic.rs
Омогућава Blogger.