Header Ads

DEBITANT U CRNO-BELOM Svetozar Marković: Mi, deca Humske, imamo razvijen šampionski mentalitet

Svetozar MarkovićFoto: FK Partizan / Promo

Mladi fudbaler Partizana Svetozar Marković, koji je protiv Čukaričkog debitovao za crno-bele, nije krio oduševljenje zbog toga.

Svetozar Marković na meču sa ČukaričkimFoto: FK Partizan / Promo
Svetozar Marković na meču sa Čukaričkim

On je izjavio da je zahvaljujući zimskim pripremama i podršci saigrača dobio čvrstinu i zrelost u igri i poručio da mu je naredni cilj osvajanje "duple krune" i plasman u Ligu šampiona.

"Saigrači su mi dali veliku podršku, a ujedno i pomogli da budem mirniji u utakmici koja je za sve nas bila od velikog značaja. Mnogo su mi pomogle pripremne utakmice koji sam imao sa prvim timom na Kipru. Upravo su mi one donele tu čvrstinu i zrelost koju sam pokazao na terenu bez obzira na to što imam 18 godina", izjavio je Marković za klupski sajt.

Pogedajte još

Defanzivac crno-belih, koji je nekoliko sati pred utakmicu na Banovom brdu saznao da će igrati, naglasio je važnost omladinske škole Partizana.

"Đerlek i ja smo deca kluba iz Humske, prošli smo skoro sve omladinske selekcije, što nam pomaže da se lakše prilagodimo igri prvog tima. Kada ste u Partizanu kao što smo mi od malena, navikli ste na pritisak i šampionski mentalitet koji se u vas ugrađuje od prvog dana. Po pet-šest godina nas pripremaju da bismo na ovakvim utakmicama bili što bolji i da bismo što više pomogli ekipi", rekao je talentovani fudbaler crno-belih.

Partizan je u nedelju slavio protiv Čukaričkog na Banovom brdu 2:0 i posle 27. kola smanjio razliku na 12 bodova za Crvenom zvezdom, pred gostovanje Javoru u Ivanjici u četvrfinalu Kupa Srbije.

Sve na jednom mestu

(Tanjug)

Izvor: Blic.rs
Омогућава Blogger.