Header Ads

KOKOŠKOV ZA "BLIC" Daleko sam ja od Novaka

Igor KokoškovFoto: Aleksandar Dimitrijević / RAS Srbija

Košarkaška vest nedelje ne samo u Srbiji već i u Evropi, pa i kolevci košarke sa druge strane “bare”, jeste da će srpski košarkaški stručnjak Igor Kokoškov, odskora biti prvi trener koji nije rođen na severnoameričkom kontinentu, a da će voditi jedan NBA tim - Finiks Sans.

Foto: Tanjug/AP

Čovek finih manira, velikog znanja, ali i vrednoće, ostvario je svoj američki san. Rođen u Bačkom Brestovcu, u mlađim kategorijama igrao u Crvenoj zvezdi, trenerski zanat pekao u omladinskim pogonima OKK Beograda i Partizana, iz kojeg se otisnuo u Ameriku. Stisnuo je i prelomio kada mnogi nisu imali hrabrosti, krajem turbulentih devedesetih.

Pre 20 godina iz Amerike mi je stigao paket, a u njemu “Medija vodič” sa Misurija i slika Igora u njemu. Vrlo brzo i crna majica sa kandžama, univerziteta Misuri. Uz čestitke i prisećanje na to leto, Igoru sam rekao da želim “Pres buk” Finiksa, sa njegovom slikom , kao glavnim koučom, pošto mi je majicu Sansa poklonio prilikom NBA turneje Partizana pre osam godina, kada je bio u stručnom štabu “sunca”, a nama pravi vodič kroz grad i pustinju Arizone.

- Hvala na čestitkama. Šaljem “medija gajd” čim izađe, naravno. Sve za prijatelje koji su me pratili sve ove godine - uz osmeh će Kokoškov za “Blic”.

Foto: Marko Metlas / RAS Srbija

Prošlog leta je postao heroj “dežele“ kada je sa Slovenijom postao prvak Evrope. Ovih dana je najpoznatiji Srbin, posebno u svetu sporta. Možda trenutno i ispred Novaka Đokovića?

- Novak je drugi nivo. Nemamo mi dodirnih tačaka - skromno će kao i uvek trener koji je sredinom prošle decenije bio pomoćnik u našoj reprezentaciji kod Željka Obradovića.

Igor je u stručnom štabu Jute i prema pravilima, a i u skladu sa profesionalnim manirima, usredsređen je na plej-of seriju “džezera”.

- Znam šta očekujete od mene, ali Juta igra doigravanje i potpuno sam posvećen njoj. Biće vremena za priču o Finiksu - iskreno će Kokoškov.

Sve na jednom mestu

(Vladan Tegeltija)

Izvor: Blic.rs
Омогућава Blogger.