Header Ads

ĐOKOVIĆ OTVORIO DUŠU Ovo mi je trebalo, drago mi je što se Marjan vratio, Beker... NE /FOTO/

Novak ĐokovićFoto: Kiko Huesca / EPA;

Novak Đoković je pobedom nad Keijem Nišikorijem u prvom kolu mastersa u Madridu podsetio na one najbolje dane. Slavio je nad Japancem sa 2:0 u setovima, a bio je izuzetno zadovoljan zbog trijumfa.

Ipak, podsetio je sve koliko je skroman, a i uputio na to da su mu ovakvi preko potrebni.

Foto: Kiko Huesca / EPA;

- On je izuzetno kvalitetan teniser. Nismo se naigrali u poslednje vreme, ali sam jedva čekao da se sastanem sa njim. Takvi protivnici su mi potrebni, borbe poput ove. Sve je bilo kako treba, ovo mi je nedostajalo za samopouzdanje u igri - otvoreno je rekao Novak.

Potom se na pitanja novinara, koji su se dotakli teme saradnje sa Bekerom, poneo na sledeći način.

- Ne... Boris i ja smo se razišli i imamo drugačije životne ciljeve i puteve. Srećan sam u ovom momentu sa ljudima koji me okružuju, drago mi je što su se Marjan i Genhart vratili, radimo svaki dan zajedno - naveo je najbolji srpski teniser.

Sve na jednom mestu

(Andrija Bulatović)

Izvor: Blic Tenis
Омогућава Blogger.